Zwroty i reklamacje

 

Jako konsumentowi - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Jednakże z uwagi na to, że oferujemy produkty żywnościowe, szybko psujące się, jeśli chciałbyś zareklamować lub zwrócić nam zakupiony pordukt, zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili odbioru i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji drogą mailową na adres: sklep@oberiba.com.pl lub telefonicznie na numer 885 788 799.

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy bezzwłocznie i udzielamy odpowiedzi drogą mailową lub telefoniczną.,

Naszym celem jest, aby Klienci sklepu Oberiba otrzymywali zawsze produkty najwyższej jakości, dlatego dążymy do tego, by zwroty, czy reklamacje nie miały miejsca. Jeśli jednak zdarzy się tak, że nie spełnimy oczekiwań naszego Klienta, na pewno znajdziemy sposób na satysfakcjonujące rozwiązanie.

Jeżeli zamiast wymiany produktu zażyczysz sobie zwrot pieniędzy, to oczywiście uczynimy to bez zbędnej zwłoki. Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza!

Życzymy udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium